Online platby pro nás zajišťuje PayU. Poskytovatel služby, společnost PayU, je licencovaná platební instituce. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou je nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány PayU zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky či v aplikaci klíče.
Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Společnost: Amazing Health Care s.r.o.
Adresa: Tovární 9, 37001 České Budějovice, Česká republika
E-mail: info@binwin.cz
Tel:
Platba dobírkou: Na e-shopu si vyberete své zboží a přejděte do košíku. Zadáte fakturační a doručovací údaje, které po vás e-shop vyžaduje. V kroku Doprava a platba vyberete preferovaného dopravce a platbu dobírkou. Nákup potvrdíte. Na e-mail vám přijde potvrzení o přijetí objednávky a případné další pokyny. Přepravní služba vám nákup doručí domů nebo na odběrné místo, kde zboží zaplatíte a převezmete.
Doprava
Možnosti dopravy jsou:
GLS - cena dle země doručení , při zásilkách do 5kg
GLS: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách GLS. Následně vás bude kontaktovat GLS se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem na info@binwin.cz. Následně se vám ozveme s dalším postupem.
Objednáte-li zboží v hodnotě 2000 Kč a výše, DOPRAVU máte ZDARMA (platí pro GLS).
Při zaslání na dobírku zákazník hradí vždy příplatek 30 Kč
Zásilky zasíláme 1-2 pracovní dny po obdržení platby nebo objednávky dobírkou, často již v den připsání platby či obdržení objednávky dobírkou. O odeslání zásilky vás informujeme mailem.
Snadný výběr
Způsob platby a dopravy si vybíráte před finálním odesláním objednávky (nákupního košíku) z přehledného seznamu, kde jsou uvedeny částky a je překalkulováno, zda máte nárok na dopravu zdarma. Před odesláním objednávky uvidíte výslednou cenu.
Termíny doručení
V případě platby při převzetí zboží - DOBÍRKA - se zboží (pokud je skladem) odesílá obvykle 1. -2.pracovní den po objednání zboží, často již v den přijetí objednávky. Dobírku si prosím vyzvedněte obratem, bez zbytečného odkladu. Dopravce většinou již po 5 dnech vrací zásilky zpět odesilateli! Doby uložení jsou dostupné na on-line portálech dopravce, který obdržíte mailem po odeslání zásilky z eshopu.
V případě bankovního převodu - zboží zasíláme po připsání platby na účet.Bankovní převod trvá obvykle 1-2 PRACOVNÍ dny. Zboží odsíláme 1-2 pracovní dny po přijetí platby na účet, často hned v den přijetí platby.
Zmíněné lhůty se mohou prodloužit výjimečně z důvodu dovolené či nedostupnosti zboží – pokud tato situace nastane, jsou o tom zákazníci informováni na webových stránkách provozovatele.
Pokud zboží není dostupné, neprodleně budete informováni a dohodneme se na možné obměně objednaného zboží, či zrušení objednávky nebo prodloužení dodací lhůty. V případě zrušení objednávky, kdy zboží již bylo jakoukoli formou uhrazeno, do 3. dnů bude celá částka převedena zpět na Váš účet a to i včetně vyčísleného poštovného.
Pokud vám bylo oznámeno odeslání zásilky, ale zboží vám během následujících 2-5 dní nepřišlo, informujte se prosím u dopravce či přímo u nás jako prodejce na emailu info@binwin.cz či telefonicky +420 608 607 607.
Jako prodejce podáme obratem reklamaci u dopravce a naše ZÁKAZNICKÁ PODPORA vám poskytne plnou asistenci a ve většině případů také náhradní řešení, neboť vyřízení reklamace na doručení ze strany například GLS je 30 dní. A my nechceme, abyste museli na své produkty čekat.